"Cenię w drużynie zgranie i dobrą atmosferę" - wywiad z Martą Weremijewicz

2016-05-26 18:23

Marta Weremijewicz - rozgrywająca zespołu młodziczek i kadetek

 

Witaj. Wiemy, że siatkówka to piękny sport, nie wiemy jednak, dlaczego zaczęłaś ją trenować? Jakie miejsce w Twoim życiu ona odgrywa? 

Cześć :) Na jednej lekcji w piątej klasie przyszedł trener Darek i rozdał karteczki z pierwszym treningiem. Pomyślałam czemu by nie spróbować. Kiedy przyszłam pierwszy raz na zajęcia od razu mi się to spodobało i zostałam do tej pory. Siatkówka w moim życiu jest bardzo ważna, choć czasem jak każdy mam chwile zwątpienia. Jeśli pojawi się jakiś dodatkowy trening idę na niego z wielką chęcią.

 

Czy pamiętasz jakiś trening, który utkwił Ci w pamięci? 

Mógłby to być trening na obozie zimowym jak nasi trenerzy przygotowali tor przeszkód, który był na pierwszym treningu. Też są to treningi siłowe po których padam, ale cieszę się, że poszłam, ćwiczyłam i rozwijałam swoje umiejętności :)

 

Pozycja rozgrywającej jest bardzo wymagająca, jeśli chodzi o elementy techniczne jak również przygotowanie mentalne? Co jest trudniejsze? 

Na pewno przygotowanie mentalne, bo jeżeli widzę, że dzisiaj idzie coś nie tak to nie gram już tak pewnie jak w meczach w których idzie wszystko. Często też wychodzę z założenia, że mogę zagrać dobrze i nie tracę nadziei.

 

Z jakim zawodnikiem chciałabyś zagrać w jednej drużynie? 

Z chęcią zagrałabym z Pawłem Zagumnym bądź legendą MŚ 2014 - Mariuszem Wlazłym :)

 

Dokończ zdanie: Najbardziej w drużynie cenię… i uzasadnij. 

Najbardziej w drużynie cenię zgranie między nami i dobrą atmosferę na boisku i poza nim. Każde spotkanie integracyjne traktuję jak dodatkowy trening na którym mogę bardziej poznawać dziewczyny.

 

Gdyby nie siatkówka, ani żaden inny sport to jak myślisz, na jakie zajęcia dodatkowe byś uczęszczała? Jakie masz hobby? 

Dodatkowe? Hmm... trudno powiedzieć. Sport w moim życiu jest codziennością i trudno było by mi żyć bez takiej dużej aktywności fizycznej. Myślę, że pewnie były by to zajęcia dodatkowe z przedmiotów szkolnych.

 

Opisz siebie w trzech słowach.

W trzech? To trudne, ale na pewno lubię pożartować, pomagać innym i jestem raczej pozytywnie nastawiona do ludzi. :)

 

Czego życzyć Ci na kolejne dni przygody z siatkówką ?

Przydała by się cierpliwość w dążeniu do celów i jak najlepszych wyników w przyszłym sezonie. Także byłoby miło rozgrywać jak Paweł Zagumny. :)

 

Dziękuję za rozmowę.

Dziękuję,